Вирішення конфліктів
Багато стосунків зазнають краху, коли ідеться про вирішення конфліктів.
Дуже зручно конфлікти не вирішувати, а просто відходити від них, звинувачуючи іншого. Нікому не подобається відчувати біль та гнів, який може вийте назовні під час розмови.
Проте, однією з найголовніших навичок спілкування є контроль над емоціями.
Аби розв’язати конфліктну ситуацію треба вести розмову спокійно, поважаючи, враховуючи потреби й іншої сторони. Отже, саме тоді ви можете донести свою позицію та бути впевненими, що вас почують.
Візьміть на озброєння ці поради:
– намагайтесь спокійно реагувати на випади співрозмовника;
– поважайте думку іншої людини;
– знаходьте компроміс у проблемній ситуації.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.