Цікаве з навчального процесу (імідж організації)
19 квітня 2021 року на занятті з дисципліни «Державний маркетинг» (кафедра теорії та практики управління ФСП КПІ ім. Ігоря Сікорського, викладач Іваницька О.М.) студенти третього курсу ФСП, які навчаються за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування (групи АМ-81, ЕУ-81), отримали завдання із розроблення іміджу організації, який би відповідав стадії життєвого циклу організації за моделюю Іцхака Адізеса.
Мали бути враховані такі складові іміджу організації:
– імідж товару (функціональні особливості, додаткові послуги);
– імідж споживача ( стиль життя, статус, характер);
– внутрішній імідж (культура організації, соціально психологічний клімат);
– імідж керівника (зовнішність, вербальні особливості, соціально-демографічна належність, параметри неосновної діяльності, психологічні характеристики);
– імідж персоналу (компетентність, культура, соціально-демографічні характеристики);
– візуальний імідж (дизайн приміщень, зовнішній облік, елементи фірмового стилю);
– соціальний імідж;
– бізнес імідж (ділова репутація, показники ділової активності).
Всі студенти, які виступили із власними розробками, успішно впорались із виконанням завдання.
Дуже оригінальну роботу надали Дуброва К. та Ісоян А. За короткий строк (35 хвилин) вони розробили презентацію щодо інституту Британської королівської сім’ї. Наводимо для ознайомлення цю презентацію.
Цікаві доповіді пролунали щодо аналізу іміджа:
– Міністерства охорони здоров’я України (Аленіна Д.);
– Міністерства цифрової трансформації України (Ольшанікова О. та Плотнікова О.);
– АТ ГАЛИЧФАРМ (Лахманюк А. та Попович А.);
– ТЗОВ Компанії Дія (Смирнова Г. та Шиць О.);
– АТ «ТАСКОМБАНК» (Славіна Д. та Шевченко І.);
– Apple Inc. (Латошкін Є. та Тивоняк Д.);
– ТОВ «СТІЛЛВЕЙ» (Волинець О.).
Чекатимемо на роботи інших студентів, які ще не встигли презентувати свої роботи.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.