Рік: 2013
Номер: 1 (37)
ФІЛОСОФІЯ
- Берегова Г. Д. Взаємоперетин філософії освіти й виховання у теоретичній реконструкції форм і способів спілкування поколінь
- Гусак К. О. Рецепція філософсько-педагогічних ідей С. Й. Гессена в сучасний освітній дискурс
- Дмитренко М. Й. Система цінностей як ядро корпоративної культури
- Зуєв В. М. Класична і некласична методологія в реаліях сучасного філософського дискурсу
- Кайс З. В. Залучення соціальних інститутів до графіті-дискурсу як шлях подолання вандалізму
- Костроміна Г. М. Людиноцентричність знання в досократівській філософії
- Муратова И. А. Философско-образовательный аспект античного диалога
- Покулита І. К. Ідеї вітчизняного мелосу в розкритті культурно-освітніх смислів історії української культури
- Препотенська М. П. Антропологія міста у контексті екзистенціального аналіз
ПСИХОЛОГІЯ
- Гуцол С. Ю., Гуцол К. В. Между мифосом и мелосом
- Ложкин Г. В., Колосов А. Б. Представления о методологии развития личности в спортивно-педагогической деятельности
- Москаленко О. В. Стуктурні компоненти ціннісно-смислової сфери особистості
- Чаплин И. В. Проблема отсутствия единой базы околосмертных переживаний в русскоязычной среде
- Шопіна М. О. Розвиток творчої особистості учнів підліткового віку у навчальній діяльності